Mainostoimisto Reflex Oy
Satakunnantie 31, 3. krs
20300 Turku
+358 2 6517 2200 (vaihde)
info@mainosreflex.fi
etunimi.sukunimi@mainosreflex.fi
Miltä tuntuukaan samoilla metsässä puiden lehtien havinassa tai kesäisellä kukkaniityllä – ilman allergiaoireita?
Reflexille jo monien vuosien ajalta tuttu Orion Oyj:n allergiatuoteperhe kaipasi uutta, yhtenäisempää ilmettä syksyllä 2022. Asiakkaan toiveena oli päivittää Histec-lippulaivatuotteen visuaalisuus ja viestit ja laajentaa konsepti kattamaan samalla myös muiden Orionin allergiatuotteiden mainosilmeet. Toiveena oli säilyttää Histec-valmisteen tunnistettava vesivärivisuaalisuus mutta päivittää se tähän päivään. Asiakkaan toiveista oli helppo saada kiinni, sillä Orionin allergiatuotteiden mainosilmeet olivat jo ennestään Reflexin käsialaa.
Konseptiuudistuksen punaisena lankana kulki ajatus vapaudesta: allergiaoireiden väistyessä metsät, niityt ja pellot kukkine ja hyönteisineen ovat taas ympäristöjä, joista on mahdollista päästä nauttimaan. Jokaiselle tuotteelle valittiin pakkausväreihin sointuva luontoaiheinen vesiväritausta, josta pehmeälinjaiset tekstialueet ja tehosteväriblanssit erottuvat selkeästi. Näin kunkin tuotteen ilme saatiin samaan kokonaisuuteen kuuluvaksi.
Konseptiuudistuksesta tuli herkullinen väri-ilottelu, jonka ansiosta tuotteet erottuvat mainonnassa hyvin. Monipuoliset esillepanomateriaalit ja digiratkaisut kiinnittävät kuluttajan huomion niin apteekeissa kuin muissakin mainosympäristöissä. Visuaalisuudet taipuvat ketterästi myös kausimainontaan esimerkiksi golfkentille ja joulusesonkiin. Tähän konseptiin oli helppo olla tyytyväinen!
Pirjo Rajala
tuotepäällikkö, itsehoito
Suomen myynti ja markkinointi
Orion Oyj Orion Pharma
Mainostoimisto Reflex Oy
Satakunnantie 31, 3. krs
20300 Turku
+358 2 6517 2200 (vaihde)
info@mainosreflex.fi
etunimi.sukunimi@mainosreflex.fi